Free Shipping on All Orders 1-866-764-1801

Vist our Online Store

Search:

Type: Posts; User: johnnyamerika

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Replies
    8
    Views
    2,013

    Wow, that's pretty bad ass, Scott. One question:...

    Wow, that's pretty bad ass, Scott. One question: your reciever allows you to run a pre-amp out AND output it's channel at once? I had heard most recievers disable a channel when it's pre-amp out is...
  2. Replies
    18
    Views
    2,204

    >yeah and i might get some optical cables if...

    >yeah and i might get some optical cables if someone can tell me WTF they do...LOL!

    They're for transfering digital audio between components... i.e. transfering dolby digital or dts from a DVD...
  3. Replies
    20
    Views
    1,933

    heh heh, sounds complex...I'm asking for some...

    heh heh, sounds complex...I'm asking for some good books for x-mas so I can read on the more complex parts of sound reproduction. Should be fun. :)
  4. Replies
    20
    Views
    1,933

    Heh heh, well, I did a reset to factory defaults...

    Heh heh, well, I did a reset to factory defaults and it seems the problem has cleared?!? I don't know what was set wrong, but it's working correctly now. Regardless, we've spawned an interesting DAC...
  5. Replies
    20
    Views
    1,933

    I'm unsure how the DACs would effect it? Dont'...

    I'm unsure how the DACs would effect it? Dont' Digital Audio signals from Toslink and Coax come from the source unconverted? And I'm talking about using the same source on multiple modes, like V1, V2...
  6. Replies
    20
    Views
    1,933

    Nope, same modes, but I didn't think about DACs,...

    Nope, same modes, but I didn't think about DACs, that may be the difference. I have on very good OPT cable and one very not so good OPT cable... I will investigate.
  7. Replies
    20
    Views
    1,933

    Yup, because it doesn't happen with the analog...

    Yup, because it doesn't happen with the analog inputs for each channel, only on the digital assignments.
  8. Replies
    33
    Views
    4,477

    A $1000 Budget? Consiter looking at these: ...

    A $1000 Budget? Consiter looking at these:

    http://home.attbi.com/~ellisaudio/
  9. Thread: Xbox

    by johnnyamerika
    Replies
    21
    Views
    1,792

    I would say Xbox or GC, depending on what you...

    I would say Xbox or GC, depending on what you want out of it. GC does have a great controller, and they have the wireless version. Xbox has a wireless controller out now too, but it's $60! But if you...
  10. Thread: Xbox

    by johnnyamerika
    Replies
    21
    Views
    1,792

    >XBox is not progressive scan DVD. Neither is...

    >XBox is not progressive scan DVD.

    Neither is PS2...Xbox does have proscan and HD games though.

    Johnny
  11. Thread: Xbox

    by johnnyamerika
    Replies
    21
    Views
    1,792

    Thanks man, that's probably the coolest thing...

    Thanks man, that's probably the coolest thing I've heard all day. :)
  12. Thread: Xbox

    by johnnyamerika
    Replies
    21
    Views
    1,792

    What reciever is that? That's rad as hell!

    What reciever is that? That's rad as hell!
  13. Replies
    20
    Views
    1,933

    Yup, here's the full list: DVD - coax 1 works...

    Yup, here's the full list:

    DVD - coax 1 works best
    Vid 1 - coax 2 works best
    vid 2 - opt 1 works best
    vid 3 - opt 2 works best

    Wierd.

    John
  14. Replies
    20
    Views
    1,933

    Digital Sound and Recievers

    Hi all,

    I have an Onkyo 595, and I've noticed on this and many other recievers an issue with the digital sound inputs.

    I have 2 optical and 2 coaxial digital inputs that are all assignable. I...
  15. Thread: Xbox

    by johnnyamerika
    Replies
    21
    Views
    1,792

    Hi Guys, been a while, I have all three, and I...

    Hi Guys, been a while,

    I have all three, and I have to say each satisfy a different need.

    I play my Gamecube for fun, inventive games like Pikmin, Starfox, and Metroid. The classics are all on...
  16. Replies
    4
    Views
    1,195

    HMmm....well I don't know if it was meant to be a...

    HMmm....well I don't know if it was meant to be a creepy flick as much as it was meant to be a thinker. But I loved it, really great cast, good atmosphere and a very intruiging storyline!
  17. Replies
    11
    Views
    1,951

    That's awesome, It's very neat to hear that they...

    That's awesome, It's very neat to hear that they held their own against those other speakers. I'd love to hear a comparison of the 303's to the Lsi9's.

    I recommended these to my friend as a zone 2...
  18. Replies
    19
    Views
    1,285

    I'm thoroughly sickened. :)

    I'm thoroughly sickened. :)
  19. Replies
    20
    Views
    2,734

    This was a frequent topic in the past I...

    This was a frequent topic in the past I think...basically go to Circuit City and listen their. Yes the demo rooms suck there, but they have quite an extensive selection for both Polk and Infinity's...
  20. Replies
    11
    Views
    1,951

    Who owns B&W 303s?

    I finally got a chance to listen to these guys, after all of the talk flying around how great they are. My friend bought a pair, based on my recommendation (a little evil, I know). So I got to set...
  21. Nothing's changed since I've been gone, huh....

    Nothing's changed since I've been gone, huh....
  22. Replies
    20
    Views
    1,581

    Hey everyone, what's shaking? :) Micah, loved...

    Hey everyone, what's shaking? :)

    Micah, loved your list...I have to add mine, you know. :D

    MINORITY REPORT - Ok, maybe Spielburgs not losing it....but he's not getting any better. This one is,...
  23. Replies
    4
    Views
    4,412

    yup. :) Thought for 60 beans, why the hell...

    yup. :)

    Thought for 60 beans, why the hell not? But if it can't push em, I'll just save my cash.

    Thanks man!
  24. Replies
    4
    Views
    4,412

    any good, Russ?

    any good, Russ?
  25. Replies
    4
    Views
    4,412

    RM1000W Subwoofer

    Anyone ever hear of this thing?
Results 1 to 25 of 109
Page 1 of 5 1 2 3 4