Free Shipping on All Orders 1-866-764-1801

Vist our Online Store

Search:

Type: Posts; User: eclypse

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.03 seconds.

  1. Replies
    43
    Views
    3,468

    Yeah i agree.. he just says u gota know what not...

    Yeah i agree.. he just says u gota know what not to touch.

    I remeber being like 18 and my old man was putting in a dedicated line for my pc.. i was watching him wire the breaker and him handing me...
  2. Replies
    43
    Views
    3,468

    Yup truely was a learning experiance! I did it...

    Yup truely was a learning experiance!

    I did it all myself till the very end as i had my father over to assist with installing the wires into the breaker box.. still did it all myself as he just...
  3. Replies
    43
    Views
    3,468

    Yeah.. cut 3x 83.3' lines and then ended up...

    Yeah.. cut 3x 83.3' lines and then ended up getting bare conduit and pushed about 64' of line threw that. Would of been nice to just of grabbed wire already in conduit bit it was a last minute change...
  4. Replies
    43
    Views
    3,468

    Sounds like i went out and bought up 1000watt...

    Sounds like i went out and bought up 1000watt mono blocks! Haha..

    Right away i noticed more mid range.. the low end has way much punch to it as well. I can actually feel the slam on my body. Then...
  5. Replies
    43
    Views
    3,468

    Finally got it done tonight! 3 lines and a ton of...

    Finally got it done tonight! 3 lines and a ton of planing. Done at around 11:30pm so i cant test it all out till tomorrow. :(..... god i cant wait to crank it!

    P.S. went with 30 amp breakers....
  6. Im sure everyone would like to know how much and...

    Im sure everyone would like to know how much and how long did this job take?? Ok atleast how much more then the parts from the mod master himself?
  7. Very awesome job man!! Yeah i agree, i would want...

    Very awesome job man!! Yeah i agree, i would want to still see them inside the speaker.

    How about photo of them framed on the wall behind and above the speakers? Haha.. that would do it! ;)

    ...
  8. Replies
    7
    Views
    428

    Yes ive tried the 703 and 705 side by side at rhe...

    Yes ive tried the 703 and 705 side by side at rhe same time and liked the sound more from the 705's.
  9. Replies
    7
    Views
    428

    Buy 705's.. enough bass for me in a 13x20 room....

    Buy 705's.. enough bass for me in a 13x20 room. Later on when u have the money just make some diy accoustic sound absorbing panels to treat ur walls.
  10. If its got to be a avr for now atleast get one...

    If its got to be a avr for now atleast get one with pre-outs so u can later add seperate big 200-300+ amps to power front 2 channels.

    Those speakers will need big power to mellow out and get ride...
  11. Replies
    26
    Views
    940

    Damn great sounding speakers! Don't think too...

    Damn great sounding speakers! Don't think too long!
  12. Replies
    95
    Views
    10,709

    http://www.ebay.com/itm/Polk-Audio-RTiA9-BLACK-Tow...

    http://www.ebay.com/itm/Polk-Audio-RTiA9-BLACK-Tower-Loudspeaker-EACH-/390793645490?pt=Speakers_Subwoofers&hash=item5afd1dcdb2

    Referbs from polk audio's ebay store.. but i'm sure you would be hard...
  13. Replies
    43
    Views
    3,468

    Watch this video.. catch a couple of mins in and...

    Watch this video.. catch a couple of mins in and he explains it pretty good.

    https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=FMbDPyYAfXw#t=949
  14. For Sale Not polks.. next!

    Not polks.. next!
  15. Replies
    14
    Views
    853

    Rock on polk bothers! ;) 2 channel is where...

    Rock on polk bothers! ;)

    2 channel is where its at! Crank it!
  16. Replies
    43
    Views
    3,468

    Yes and no.. u can connect something on the left...

    Yes and no.. u can connect something on the left side and it is making contact to the right left. U really need to look at a emtpy service box to see how switxhes connect to understand. Do a search...
  17. Replies
    43
    Views
    3,468

    Yeah i finally picked up a 2 gang thick plastic...

    Yeah i finally picked up a 2 gang thick plastic box "old work" yesterday at home depot. Debated grabing a metal box but they only had singles in the storemand thought it would look bad having two of...
  18. Replies
    43
    Views
    3,468

    Number 5 is where ill go.. but i guess maybe try...

    Number 5 is where ill go.. but i guess maybe try to get everythjng on one leg if possable.. only way to do that might be thst i use two seperate switches for the one outlet that uses two circuits...
  19. Replies
    43
    Views
    3,468

    Ok thanks for the info.. i could just move some...

    Ok thanks for the info.. i could just move some stuff around for it.. though it might be impossable as ps audio states i need to use a double 20 amp switch since both outlets will be on its own...
  20. Replies
    43
    Views
    3,468

    Anyone have any thoughts on this? I might have...

    Anyone have any thoughts on this? I might have some time to start drilling some holes to prep this job today and get it done this weekend maybe.

    PS Power port premiers are coming today any minute.
  21. Need Help Best really take a look at the dc-1. Its only...

    Best really take a look at the dc-1. Its only $500! Prob has more options then any other dac ur looking at.

    http://emotivalounge.proboards.com/thread/26584/dc-1...
  22. Replies
    43
    Views
    3,468

    I have placed my order for 2 PS audio power port...

    I have placed my order for 2 PS audio power port premiers. That way i can run 3 or 4 circuits to them.

    Now i just need to buy a couple of breakers and a 2 gang box that can handle the pressure of...
  23. Replies
    57
    Views
    2,325

    You should now test thst setup out on pasific...

    You should now test thst setup out on pasific rim! Hehe. Just watched the movie in 3d tonight. Seen it before in the theator. Tons and tons of low bass! My meters on the xpa-2 was going nuts! :)
  24. Replies
    57
    Views
    2,325

    Nice! Yeah I had my lights go nuts in a spot in...

    Nice! Yeah I had my lights go nuts in a spot in the newest star trek movie the other week.. First time I seen them go that nuts hehe. I have that movie and now i'm gona have to watch it! Crap kids...
  25. Replies
    32
    Views
    2,545

    Need Help Maybe he should over night some flat speaker...

    Maybe he should over night some flat speaker wire? Rated for in wall use of course and route that under the capret.
Results 1 to 25 of 120
Page 1 of 5 1 2 3 4