Free Shipping on All Orders 1-866-764-1801

Vist our Online Store
+ Reply to Thread
Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 30 of 45
  1. #1
    Big Frank
    Guest

    Question Sub for 03 Tahoe

    I have a 03 Tahoe w/ Factory CD and Polk speakers in all four doors. I want to add some type of small sub in the rear and not give up the small amount of cargo space I have now. I noticed a endention in the left rear panel in the cargo area that looks like it is for a factory 8 inch sub. I am not looking to shake the windows with lots of watts but simply enhance the factory CD player with a rear sub. It sounds like all my sound is up front and nothing in the back. Any suggestions? Thanks, Big Frank

  2. #2

    Member Sales Rating: (0)

    Join Date
    Sep 2001
    Location
    Texas
    Posts
    1,818

    Default

    the new momo 8" sounds right
    dont know the model number
    but go to
    www.polkaudio.com/car
    on the right theres a side bar with all their speakers listed
    click on Polk/MOMO
    itll be in there somewhere
    -Cody

  3. #3

    Member Sales Rating: (0)

    Join Date
    Jul 2001
    Location
    Texas
    Posts
    975

    Default

    http://members.cardomain.com/rascal2307

    this is what I did with the 02 Tahoe...just modified the existing box...sub would not just fit.... going to re-make the whole thing sinc eht stock one is kinda cheezy....but the pic gives ya an idea of what you have to work with..

    good luck...

    btw..you could also get the 1024..wich only needs .66 if you want to modify the box
    Peace sells, but who's buying?

  4. #4

    Member Sales Rating: (0)

    Join Date
    Sep 2001
    Location
    Texas
    Posts
    1,818

    Default

    you sick thomas?
    youre actually recommending polk speakers AND you didnt say anything to that other guy about using a cap
    just wondering...lol
    -Cody

  5. #5

    Member Sales Rating: (0)

    Join Date
    Jul 2001
    Location
    Texas
    Posts
    975

    Default

    Ya know cody...I know exactly where I'd like to "stick" a cap...:D
    Peace sells, but who's buying?

  6. #6

    Member Sales Rating: (0)

    Join Date
    Sep 2001
    Location
    Texas
    Posts
    1,818

    Default

    lol

  7. #7

    Member Sales Rating: (0)

    Join Date
    Aug 2002
    Location
    Buffalo, NY
    Posts
    3,962

    Default

    ... over my yapping mouth perhaps ??

    :)
    "With your own attitude it is hard to survive here... But who gives a damn, we are here to change the world, and we dont need a password for that."
    - Anurag

  8. #8

    Member Sales Rating: (0)

    Join Date
    Jul 2001
    Location
    Texas
    Posts
    975

    Default

    Vinnie....they dont make caps "that" big.....sorry ;)
    Peace sells, but who's buying?

  9. #9

    Member Sales Rating: (0)

    Join Date
    Jun 2003
    Location
    the state of confusion
    Posts
    682

    Default

    LMAO
    Hemi: (HEM -e) adj. Mopar in type, V8, hot tempered, native to the United States, carnivorous, eats primarily Mustangs, Camaros, and Corvettes. Also enjoys smoking a good import now and then to relax.

  10. #10

    Member Sales Rating: (0)

    Join Date
    Sep 2001
    Location
    Texas
    Posts
    1,818

    Default

    Originally posted by TrappedUnder Ice
    Vinnie....they dont make caps "that" big.....sorry ;)
    lmao, vince left himself wide open for that one...lol
    -Cody

  11. #11

    Member Sales Rating: (0)

    Join Date
    Jul 2001
    Location
    Texas
    Posts
    975

    Default

    Hey..I like vinnie...he's a great guy...even if he lives up north...

    btw...caps do make good paper weight xmas presents...Iknow i'm sending them out this year to all my JL friends
    Peace sells, but who's buying?

  12. #12

    Member Sales Rating: (0)

    Join Date
    Sep 2001
    Location
    Texas
    Posts
    1,818

    Default

    ewww....you have JL friends?...lol, you live in SA right?
    I live in Sinton...which is like 30-45min above Corpus Christi
    -Cody

  13. #13

    Member Sales Rating: (0)

    Join Date
    Jul 2001
    Location
    Texas
    Posts
    975

    Default

    Hey man..we should like get to gether...get wasted and bash fosgate....dude!!! hehe
    Peace sells, but who's buying?

  14. #14

    Member Sales Rating: (0)

    Join Date
    Sep 2001
    Location
    Texas
    Posts
    1,818

    Default

    Originally posted by TrappedUnder Ice
    Hey man..we should like get to gether...get wasted and bash fosgate....dude!!! hehe
    i dont think my truck would be very happy with me if i did that...
    -Cody

  15. #15

    Member Sales Rating: (0)

    Join Date
    Jul 2001
    Location
    Texas
    Posts
    975

    Default

    better yet... I'll bet my 9mm...and we can set up a caterpult and ..well..uh...Target practice..RF style :)

    just joking..but we should hook up some day... meet mid way or sumptin... I'd invite vinnie...but he just live too far north ;)
    Peace sells, but who's buying?

  16. #16

    Member Sales Rating: (0)

    Join Date
    Jul 2001
    Location
    Texas
    Posts
    975

    Default

    OH yeah..almost forgot...got one of the IDQ10's in ... hope the other is comming monday.... brand new..factory sealed...very nice- Nexxon.com
    Peace sells, but who's buying?

  17. #17

    Member Sales Rating: (0)

    Join Date
    Aug 2002
    Location
    Buffalo, NY
    Posts
    3,962

    Default

    caps = what really really really loose ho-ey girls use to... ok i'll stop this joke.

    beer = what's for dinner

    chicken = what's for desert

    i'd build a catapult and shoot at ****... considering i've never used a gunbefore it might be an amusing sight.
    "With your own attitude it is hard to survive here... But who gives a damn, we are here to change the world, and we dont need a password for that."
    - Anurag

  18. #18
    CodyS
    Guest

    Default

    youve never shot a gun before!?!
    lol
    i have a 12gauge in my room...lol
    -Cody

  19. #19

    Member Sales Rating: (0)

    Join Date
    Aug 2002
    Location
    Buffalo, NY
    Posts
    3,962

    Default

    ya --- i'm just a city boy --- if i ever shoot anything i guess it'll be a "gat" or a "streetsweeper" or some form of Gloch (spelling).

    pathetic ain't i?
    "With your own attitude it is hard to survive here... But who gives a damn, we are here to change the world, and we dont need a password for that."
    - Anurag

  20. #20

    Member Sales Rating: (0)

    Join Date
    Jul 2001
    Location
    Texas
    Posts
    975

    Default

    I'm a city boy....that never stopped me vinnie...

    guns are our friends~~~
    Peace sells, but who's buying?

  21. #21

    Member Sales Rating: (0)

    Join Date
    Jul 2001
    Location
    Texas
    Posts
    975

    Default

    WEll..got one of the 10's in on Friday..hope other shows today...so can get the Tahoe done..will have some pics shortly
    Peace sells, but who's buying?

  22. #22

    Member Sales Rating: (0)

    Join Date
    Jul 2001
    Location
    Texas
    Posts
    975

    Default

    WEll Y'all..finally got my other IDQ sub in..Now its install time. Should have pics in couple weeks...
    :D
    Peace sells, but who's buying?

  23. #23

    Member Sales Rating: (0)

    Join Date
    Sep 2001
    Location
    Texas
    Posts
    1,818

    Default

    i said ill have pics in a couple of weeks a couple of weeks ago...lol
    im getting some speaker wire today which will let me put the end cap back on one of the amps, i need to cut the power wire...and install the other cap
    -Cody

  24. #24

    Member Sales Rating: (0)

    Join Date
    Jul 2001
    Location
    Texas
    Posts
    975

    Default

    Naw...I already plan on putting/finishing on my next long week off...wich is week after next :)

    Then I'm done for a while....(yeah right )
    Peace sells, but who's buying?

  25. #25

    Member Sales Rating: (0)

    Join Date
    Sep 2001
    Location
    Texas
    Posts
    1,818

    Default

    heh, i was planning on finishing last weekend...
    ill get it done sometime before the end of march...thats my new goal...lol
    all the hard work is done, and right now i dont think my knee could handle being stuck in the truck for long periods of time
    -Cody

  26. #26

    Member Sales Rating: (0)

    Join Date
    Jul 2001
    Location
    Texas
    Posts
    975

    Default

    excuses excuses ;)

    its all realtive anyway
    Peace sells, but who's buying?

  27. #27

    Member Sales Rating: (0)

    Join Date
    Sep 2001
    Location
    Texas
    Posts
    1,818

    Default

    egh..well i have a pretty good excuse...last september i dislocated my knee...it popped back in on its own
    its getting warmer now so its startin to feel better
    ill try and finish it up sometime next week if i have time
    8 days left thomas, will those pics be ready?
    -Cody

  28. #28

    Member Sales Rating: (0)

    Join Date
    Jul 2001
    Location
    Texas
    Posts
    975

    Default

    plans to work on the truck... I guess looks like March 1st...wich is my next long week off. Spent this last long week off gambleing in Lake charles,LA

    Lost my azz
    Peace sells, but who's buying?

  29. #29

    Member Sales Rating: (0)

    Join Date
    Sep 2001
    Location
    Texas
    Posts
    1,818

    Default

    Originally posted by TrappedUnder Ice
    excuses excuses
    enough said:D
    -Cody

  30. #30

    Member Sales Rating: (0)

    Join Date
    Jul 2001
    Location
    Texas
    Posts
    975

    Default

    WEll..unless you wanna make the 1.5hr drive to help me install cody...I need a full 3 days to install :)

    Balls in your corner:p
    Peace sells, but who's buying?

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

     

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts