Free Shipping on All Orders 1-866-764-1801

Vist our Online Store
+ Reply to Thread
Page 2 of 2 FirstFirst 1 2
Results 31 to 37 of 37
  1. #31
    pepster
    Guest

    Default

    Quote Originally Posted by headrott View Post
    ^^^^to yo mutha!!!!!!
    My mother is no longer with us, RIP!
    Last edited by pepster; 08-01-2013 at 01:53 AM.

  2. #32
    pepster
    Guest

    Default

    Quote Originally Posted by dorokusai View Post
    The animals are on the loose again Polk Audio....you best be on your toes cuz before you know it....hmmm how do you really growl in txt? I feel defeated....and why am I wearing this half a horse costume? Why am I in Argentina again? At least I have WIFI.
    The animals are on the loose again Polk Audio
    Only recently.
    We shall see how how that works out for ya!
    Last edited by pepster; 08-01-2013 at 02:02 AM.

  3. #33

    Member Sales Rating: (4)

    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Salem, Oregon (Polk county!)
    Posts
    4,348

    Default

    Quote Originally Posted by pepster View Post
    My mother is no longer with us, RIP!
    Absolutely no offence of course Paul. I was just having a little fun!
    Taken from a recent Audioholics reply regarding "Club Polk" and Polk speakers:

    "I'm yet to hear a Polk speaker that merits more than a sentence and 60 seconds discussion."

    "Green leaves reveal the heart spoken Khatru"- Jon Anderson

    "Have A Little Faith! And Everything You'll Face, Will Jump From Out Right On Into Place! Yeah! Take A Little Time! And Everything You'll Find, Will Move From Gloom Right On Into Shine!"- Arthur Lee

  4. #34
    pepster
    Guest

    Default

    LOL!
    None taken, no worries here Greg, you have my vote as the least offensive member here!
    I just never heard you speak "Gangsta" LMAO!

  5. #35

    Member Sales Rating: (4)

    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Salem, Oregon (Polk county!)
    Posts
    4,348

    Default

    Quote Originally Posted by pepster View Post
    LOL!
    None taken, no worries here Greg, you have my vote as the least offensive member here!
    I just never heard you speak "Gangsta" LMAO!
    Yeah, my "Gangsta" speak is a rarity. If you met me in person, you would probably laugh even harder! "Gangsta" is definately NOT my first language.
    Taken from a recent Audioholics reply regarding "Club Polk" and Polk speakers:

    "I'm yet to hear a Polk speaker that merits more than a sentence and 60 seconds discussion."

    "Green leaves reveal the heart spoken Khatru"- Jon Anderson

    "Have A Little Faith! And Everything You'll Face, Will Jump From Out Right On Into Place! Yeah! Take A Little Time! And Everything You'll Find, Will Move From Gloom Right On Into Shine!"- Arthur Lee

  6. #36

    Member Sales Rating: (58)

    Join Date
    Feb 2003
    Location
    6 Underground
    Posts
    25,306

    Default

    I'm also not Asian.

  7. #37

    Member Sales Rating: (4)

    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Salem, Oregon (Polk county!)
    Posts
    4,348

    Default

    Quote Originally Posted by dorokusai View Post
    I'm also not Asian.
    I'm not Alien either........I was on my other planet though.
    Taken from a recent Audioholics reply regarding "Club Polk" and Polk speakers:

    "I'm yet to hear a Polk speaker that merits more than a sentence and 60 seconds discussion."

    "Green leaves reveal the heart spoken Khatru"- Jon Anderson

    "Have A Little Faith! And Everything You'll Face, Will Jump From Out Right On Into Place! Yeah! Take A Little Time! And Everything You'll Find, Will Move From Gloom Right On Into Shine!"- Arthur Lee

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

     

Similar Threads

  1. Need help choosing a center channel speaker
    By dhart86 in forum Vintage Speakers
    Replies: 15
    Last Post: 01-06-2013, 05:15 PM
  2. For Sale Wireworld Oasis 5.2 bi-wire speaker cables (3 x 2M), digital coaxial cables, more
    By iskandam in forum For Sale (FS) Classifieds
    Replies: 10
    Last Post: 12-05-2012, 08:19 PM
  3. Need Help Choosing the best speaker wire
    By rengnath in forum Speakers
    Replies: 14
    Last Post: 01-23-2009, 03:29 PM
  4. Need Help Choosing Right Center Speaker
    By mevans26 in forum Speakers
    Replies: 5
    Last Post: 01-21-2008, 12:45 PM
  5. Choosing the right speaker
    By dsm213 in forum Troubleshooting
    Replies: 0
    Last Post: 12-03-2005, 02:53 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts